قیمت تخته چند لایی تهران

تخته چند لایی تهران

صنایع بازرگانی آسیا پاندا چوب مرکز پخش مستقیم و انحصاری تخته چند لایی در تهران می باشد. با توجه به این موضوع که به صورت مستقیم از کارخانه به دست مشتری می رساند قیمت نهایی بسیار پایین تر از قیمت بازار می باشد. علاوه بر این موارد ضمانت برگشت وجه در تهران تا 48 ساعت را برای مشتریان در نظر می گیریم تا مشتریان ما از کیفیت کار رضایت کامل را داشته باشند. همینطور بارگیری تخته چندلایی در تهران به صورت رایگان می باشد و هیچ هزینه ای را مشتری متقبل نمی شود. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با تخته چندلایی می توانید مطالعه کنید. برای ارتباط با تیم فروش و اطلاع از جدیدترین قیمت تخته چند لایی می توانید با شماره ما تماس بگیرید.

خرید تخته چند لایی

 تخته چند لایی در تهران چیست؟

تخته چندلایی از جمله مرغوب ترین تخته های موجود در بازار است . تخته های که از اتصال و به هم چسبیدن لایه های بسیار نازک چوب تولید میشود. اگر چه تعداد افراد محدودی بر این باورند که تخته چندلایی همان تخته سه لایی می باشد. اما لازم به ذکر است که این تخته ها به صورت هفت لایی یا بیشتر نیز تولید و عرضه میشوند. تخته های که یکی از ویژگی آن ها استفاده از لایه های مختلف در ساخت آن می باشد. لایه های که همواره دارای اعداد فرد می باشد. که به دلیل ساختار با کیفیت مانع از نفوذ رطوبت میشود. نحوه چینش و ساخت آنها در مراحل مختلف سبب استحکام و مقاومت بیشتر تخته چندلایی میشود تخته چندلایی امروزه توسط کشورهای مختلف عرضه می شوند اما تخته چندلایی روسی و مالزی از جمله محبوب ترین تخته های چندلایی وارداتی موجود در بازار می باشد.

تخته چند لایی همانطور ک از نامش پیداست یک تخته چوبی است که از تعدادی ورق چوبی به هم چسبیده تشکیل شده و این ورق ها به صورت لایه ای با چسب های بسیار قوی به هم متصل شده و یک تخته چوب بسیار مستحکم به وجود می آورد .یکی از ویژگی های  تخته چند لایی به آن شهرت دارد استحکام بالای آن است که به دلیل نوع قرار گیری لایه ها چسبیده بر روی هم میباشد. این لایه ها با لایه های مجاور 90 درجه حتی بیشتر اختلاف زاویه دارند که این عمل باعث کاهش انبساط و انقباض داخلی چوب می شود و در نتیجه محصول به وجود آمده از استحکام بینظیری بهره مند می گردد.تخته چندلایی یکی از پرمصرف ترین مصالح برای ساخت بسیاری از سازه های چوبی است و روز به روز به اهمیت استفاده از این وسیله به دلیل ویژگی های کم نظیر آن افزوده می شود.

این محصول همه کاره برای ساخت محصولاتی همچون مبلمان، کابینت، درب ساختمان و جعبه های چوبی و…به کار میرود این موارد گوشه ای از این کاربرد های بی شمار تخته چندلایی است.

 

انواع تخته چند لایی تهران

تخته چندلایی  بر اساس موارد متفاوتی می توان تقسیم بندی کرد یکی از این نوع تقسیم بندی ها بر اساس کشور تولید کننده تخته های چند لایی است. بین تخته های چندلایی تولید شده در هر کشور تفاوت هایی وجود داره که متناسب با نیاز شما می توانید  انتخابی هوشمندانه داشه باشید. در ادامه به صورت مختصر به معرفی این نوع تخته ها می پردازیم.

تخته چندلایی روسی در تهران

تخته چند لایی روسی از چوب روسی به دلیل خصوصیات مناسب آن برای ساختمان‌ها و مصارف چوبی استفاده می‌شود. چوب روسی معمولاً از درختانی مانند درخت بیرچ به دست می‌آید. ساختار چند لایه تخته چندلایی روسی از لایه‌های متعدد چوبی تشکیل شده است که به یکدیگر چسبانده می‌شوند. این ساختار چندلایه باعث مقاومت و استحکام بالای تخته می‌شود. مناسب برای ساختمان‌ها و تزئینات این تخته‌ها به دلیل مقاومت، ثبات ابعادی، و کیفیت بالا، در پروژه‌های ساختمانی برای ساختارهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین، در صنعت مبلمان و تزئینات نیز مورد توجه قرار می‌گیرند.

تخته چند لایی چینی در تهران

تخته چند لایه چینی با مزایایی نظیر هزینه کمتر، سبکی، و استحکام مناسب جهت استفاده در پروژه‌های ساختمانی و تزئینی شناخته می‌شود. این  تخته‌ها  از لایه‌های متعدد چوب با کیفیت مختلف ساخته شده و به عنوان یک جایگزین اقتصادی به چوب سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با وجود این مزایا، ممکن است معایبی نظیر کیفیت متغیر مواد مورد استفاده، حساسیت به رطوبت، و در برخی موارد کاهش مقاومت در برابر ضربه و حرارت وجود داشته باشد. بنابراین، در انتخاب تخته چند لایه چینی، توجه به استانداردها و کیفیت مواد، و همچنین مطالعه دقیق مشخصات فنی محصولات توصیه می‌شود.

خرید تخته چند لایی هندی در تهران

تخته چند لایی هندی به دلیل استفاده از چوب با کیفیت و زیبا از درختان محلی هند، ویژگی‌های مثبتی دارد. این تخته به لحاظ زیبایی، استحکام، و پایداری مکانیکی برخوردار است و معمولاً در تولید محصولات دستی و مبلمان با ارزش مصرف می‌شود. همچنین، وجود طراحی‌ها و موتیف‌های محلی در تخته چندلاییی هندی آن را به یک اثر هنری خاص تبدیل می‌کند.

با اینکه تخته چند لایی هندی مزایای بسیاری دارد، اما در برخی موارد ممکن است مواجه به مشکلات نیز شود. به عنوان مثال، ممکن است حساسیت به تغییرات محیطی و رطوبت را نشان دهد، بنابراین در محیط‌های خیلی خشک یا خیلی مرطوب، تغییرات ابعاد و شکل آن را تجربه کند. همچنین، قیمت بالای تخته چند لایی هندی ممکن است یکی از معایب اقتصادی آن باشد.

 فروش تخته چند لایی مالزی تهران

تخته چند لایی مالزی یک نوع تخته چند لایی است که از چوب با کیفیت بالا به نام چوب روبین (Rubber Wood) به دست می‌آید. این چوب اصلی از درخت لاتکس استخراج می‌شود که در مناطق جنوب شرق آسیا، از جمله مالزی، بسیار فراوان است. تخته چند لایی مالزی معمولاً از لایه‌های متعددی از چوب به شکل لایه‌های متناوب تشکیل شده است که با یکدیگر چسبانده می‌شوند.

مقاومت فیزیکی بالا، استفاده از چوب روبین، قابلیت پوشش دهیو تنوع کاربرد را می توان از مزایای ویژه تخته چند لایی مالزی در تهران عنوان کرد هم چنین حساسیت به رطوبت، قیمت نسبتا بالا و وابستگی شدید به مواد اولیه را می توان از معایب آن نام برد.

تخته چند لایی اندونزی در تهران

تخته چند لایی اندونزی یک نوع تخته ساختاری است که از چوب با کیفیت بالا در کشور اندونزی تولید می‌شود. این نوع تخته از لایه‌های متعددی از چوب به شکل لایه‌های متناوب تشکیل شده است که با یکدیگر چسبانده می‌شوند. اندونزی به عنوان یکی از کشورهای غنی از جنگل‌ها و منابع چوبی باعث می‌شود که تخته چند لایی اندونزی از چوبهای محلی با خصوصیات خاصی ساخته شود.

خرید تخته چند لایی ایرانی در تهران

چوبهای مورد استفاده در تولید تخته چندلایی ایرانی ممکن است از انواع مختلف درختان باشد که با شرایط اقلیمی و جغرافیایی ایران سازگاری دارند.

تخته چندلایی ایرانی از چوبهای متنوعی مانند سپیدار، گردو، بلوط و دیگر انواع چوبهای محلی تهیه می‌شود که به تنوع و کیفیت آن افزوده می‌شود.

تخته سه لایی تهران

مرسوم ترین ترین تخته چندلایی موجود در بازار تخته سه لایی است.

تا مدت ها قبل به تخته چندلایی تخته سه لا می گفتند چون اولین اولین نوع تخته چندلایی تخته سه لابود و تا سالها پس از آن این تخته چوب را فقط با سه لایه می ساختند. تخته سه لا نسبت به دیگر انواع تخته چندلایی نازک تر است اما استحکام بالایی دارد از این تخته در ساخت وسایل تزیینی استفاده و برای فضای داخلی منازل استفاده میشود.

تخته هفت لایی در تهران

نوعی دیگر از تخته چند لایی وجود دارد ک تعداد لایه ها آن 7، 9 ،11، 13 و بالاتر است .استفاده از این نوع تخته چندلای بسیار شدت گرفته و به ان تخته چند منظوره نیز داده اند. افزودن لایه های بیشتر به تخته چندلایی استحکام آن را به طرز شگفت انگیزی افزایش میدهد. تا اتفاقات غیر منتظره همچون باد طوفان نیز نتوانند به تخته چندلایی آسیبی وارد نمایند. این نوع تخته چند لایی در قالب بندی ساختمان ها و پشت بام منازل به کار میرود.

 

جمع بندی:

استفاده از تخته‌های چند لایه در  تهران و ساخت و اجرای پروژه‌های ساختمانی و تزئینی به دلیل ویژگی‌های متعدد و کاربرد گسترده، بسیار موثر است. این تخته‌ها از لایه‌های چندگانه چون خرده‌چوب، چوب روسی، یا مواد مصنوعی تشکیل شده و دارای مقاومت بالا، وزن سبک، و قابلیت اجرای مناسب در شرایط مختلف محیطی هستند. استفاده از تخته‌های چند لایه برای انواع پروژه‌های ساختمانی، تزئینی، و مبلمانی مناسب بوده و باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شود. در صورت تمایل به خرید و ارسال این تخته‌ها به شهر تهران، می‌توانید با ما بدون واسطه و در کمترین زمان ارسال تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *